Zaterdag 13 maart: Mixtoernooi en training

14 maart 2021 12:30

Zaterdag 13 maart begon met een kleine teleurstelling voor onze Mini's (Onder7). Door de zware windstoten werd de training voor onze jongste sterren afgelast. Gelukkig blijven er nog genoeg zaterdagen in de rest van het seizoen over om lekker met elkaar te voetballen.

Het minder goede weer was ook te merken aan de opkomst bij de pupillen. Slechts 10 jongens en een meisje waren aanwezig voor het mixtoernooitje. Geen nood, want dan gaan we gewoon lekker oefenen op passen en trappen in een training. Uiteindelijk werd deze training afgesloten met een mooi partijtje 5tegen6.

Ook de dames hadden onderling afgesproken om met elkaar te gaan voetballen. Met 8 dames kon er mooi 4tegen4 gespeeld worden. Na zo'n 3 kwartier kwamen de junioren van JO15 en JO17 binnendruppelen. De meiden van dames 1 vroegen of zij mee konden doen met het mixtoernooi bij de junioren.

Natuurlijk was dit mogelijk, want hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Dus zo hadden we zelfs 21 spelers/speelsters verdeeld over 4 teams, die door loting samengesteld waren.
Na twee rondes werd er afgesloten met een grote partij van 10 tegen 10 over een half veld. Om half 3 was het eindsignaal van deze mixwedstrijd en ging iedereen moe, maar voldaan huiswaarts.

Ter afsluiting van deze voetbaldag was het om kwart voor 3 de beurt aan 16 spelers van de selectie en 4 spelers uit de Onder17 voor een grote wedstrijdpartij van 10 tegen 10 over een heel veld. Na ruim 70 minuten was de koek een beetje op en werd de partij afgefloten.

Komende week weer allemaal lekker trainen en dan is er volgende week weer een nieuwe voetbalzaterdag!

Tot volgende week!
Ron van Neck