VV MELISSANT ZOEKT SPORTVERZORGER/MASSEUR.

26 april 2021 11:00

De selectie van vv Melissant is op zoek naar een sportverzorger/masseur voor het aankomende seizoen 2021/2022.

Naast het feit dat je verbonden wordt aan een gezellige en leuke vereniging biedt vv Melissant je een passende vergoeding voor de werkzaamheden op de dinsdag- en donderdagavond en tijdens de wedstrijden op de zaterdagmiddag.

Je hebt affiniteit met voetbal en beschikt over de kennis en kwaliteit om spelers verantwoord te behandelen. Deze behandeling bestaat o.a. tape en bandage aanleggen, masseren en eventueel hersteltrainingen geven. Je beschikt hiervoor over de juiste diploma’s of je volgt hier een opleiding voor.

vv Melissant ziet je gemotiveerde reactie met belangstelling tegemoet. Bij belangstelling of aanvullende informatie, neem contact op met voorzitter Ad Kruimer via E-mail: [email protected] of bel naar 06-53389320.

IMG_1365a.jpg