LAATSTE KANS!! 'Welkom Glasvezel' actie vv Melissant! Aanmelden kan nog t/m 14 juli !!

12 juli 2021 12:30

!!!! DE LAATSTE KANS !!!

Aanmelden voor DELTA Fiber Netwerk kan nog t/m 14 juli 2021. Bespaar aansluitkosten en steun vv Melissant !!!

€ 650 aansluitkosten besparen, € 50 voor onze vereniging én zelf ook nog eens € 25 verdienen? Meld je dan aan via de Welkom Glasvezel vv Melissant clubactie!

vv Melissant werkt samen tijdens de recent gestarte glasvezelcampagne van DELTA Fiber Netwerk in Dirksland, Melissant en Herkingen. Dit om glasvezel onder de aandacht te brengen bij alle leden (en niet-leden) van vv Melissant.
Glasvezel biedt een sneller, stabieler en hogere kwaliteit internetverbinding aan en is voor de toekomst van onze dorpen een belangrijke ontwikkeling. Als 35% van de huishoudens zich vóór 14 juli 2021 voor deze vraagbundeling heeft aangemeld, dan zal Delta Fiber Netwerk overgaan tot het aanleggen van glasvezel! Bevalt het toch niet, kun je altijd na 1 jaar weer terug naar je huidige provider en de glasvezel aansluiting blijft wel liggen.

Heb je interesse en mocht je besluiten om je aan te melden, dan kun je dit via de Caiway of Delta - vv Melissant aanbieding doen. Voor elke aanmelding ontvangen wij als vereniging € 50,- en jij ontvangt zelf een eenmalige korting van € 25,-.

Ook zijn de aansluitkosten gratis bij aanmelden via deze actie en hiermee bespaar je nog eens € 650,- .

Gebruik als je wil meedoen 1 van de onderstaand links:

- Computerservice Flakkee - Welkom Glasvezel aanbieding vv Melissant (algemeen)
- Caiway Glasvezel aanbieding vv Melissant
- Delta Glasvezel aanbieding vv Melissant

We adviseren je wel om je goed te laten informeren over jouw keuze! Voor inhoudelijke vragen over Glasvezel en de aanbiedingen kun je terecht op Computerservice Flakkee - welkomglasvezel. Hier vind je ook een leuke winactie waarbij je een VVV cadeaukaart t.w.v. € 150,- kunt winnen.

Met sportieve groet,

Eelco Versaevel