TUSSENSTAND VV MELISSANT EK POULE

4 juli 2021 11:30

Ook de kwartfinales wedstrijden zijn weer gespeeld. Pieter van Soest (Soest) heeft nog altijd de leiding in de vv Melissant EK poule. In het veld was Pieter al onnavolgbaar voor de tegenstanders (en ploeggenoten ;) ), geldt dit ook voor in de vv Melissant EK poule...

Vanaf dinsdag 06 juli om 21.00 uur beginnen de 2 wedstrijden van de Halve Finales.

Voor aanvang van deze wedstrijden kunnen ook deze 2 wedstijden door alle deelnemers weer apart voorspelt worden, samen met het kiezen van 4 doelpuntenmakers voor de extra punten.

Als het rode uitroepteken vervangen is door een groen vinkje dan zijn jouw voorspellingen allemaal ingevuld! Deadline dinsdag 06 juli om 21.00 uur!!!

2021-07-05_-_tussenstand1.jpg