Melissant JO8 zoekt begeleider voor seizoen 2021-2022

18 juli 2021 12:30

In het nieuwe seizoen gaan de oudste Melissant Mini's als Melissant JO8-1 deelnemen aan de competitie van de KNVB. Deze wedstrijden starten eind augustus met de eerste serie wedstrijden. In totaal zijn er 4 series wedstrijden, meestal afgesloten door een schoolvakantie (herfst/kerst/voorjaar).

Afgelopen seizoen trainden de kinderen (bijna) elke zaterdagochtend bij Melissant thuis. Komend seizoen gaan we ook wedstrijden bij en tegen andere clubs spelen. Hiervoor hebben we de hulp van ouders/begeleiders nodig. Als chauffeurs, voor de was tas, maar zeker ook voor de begeleiding bij de wedstrijden.

De training doordeweeks, waarschijnlijk elke donderdag om 18.30 uur, wordt gegeven door 2 jonge spelers uit de selectie van het eerste/tweede elftal, onder begeleiding van Ron van Neck (Hoofd Opleiding). Deze trainers en Ron hebben op zaterdag hun eigen wedstrijd en andere taken bij de jeugd, zodat zij de wedstrijden van JO8-1 niet zelf kunnen begeleiden.

Hierom zoeken wij een tweetal/drietal ouders/begeleiders, die de kinderen willen begeleiden bij de wedstrijden. Belangrijkste taak van deze begeleiders is een positieve ondersteuning van de kinderen voor, tijdens en na de wedstrijden. Ook regel je het wisselen tijdens de wedstrijd en de verdeling van de wasbeurten.

Als er meer ouders/begeleiders willen helpen, is dat natuurlijk heel fijn en hoef je als hulpouder niet elke week de wedstrijd te begeleiden, maar kun je een wisselschema opzetten.

Bent u als ouder/begeleider geïnteresseerd in de rol van teambegeleider, meld je dan aan via [email protected] of bij ondergetekende via [email protected].

Hopelijk kunnen we er met elkaar een mooi, nieuw seizoen van maken.

Met sportieve groet,
Ron van Neck