Albert Heijn Voetbalpassie sponsor-actie

12 september 2021 17:30

Heb je je aangemeld voor Voetbalpassie in de AH app? Dan kun je van 13 september t/m 03 oktober voor onze voetbalclub sparen. Bij iedere €1 aan deelnemende producten spaar je 1 punt. En bij een volle spaarkaart van 10 punten sponsor je je club al met €1. Doneer iedere volle spaarkaart zo snel mogelijk, dan zie je het saldo van onze club vv Melissant meteen oplopen.

Spaar vanaf deze week mee voor onze club bij Albert Heijn! We kunnen jullie steun goed gebruiken om bijvoorbeeld nieuwe doeltjes of andere trainingsspullen aan te schaffen. ⚽ Dus spaar snel mee in de AH app. 📱 #voetbalpassie

Zo spaar je mee voor onze vereniging:

1. Download de AH-app of ga naar www.ah.nl/voetbalpassie
  2. Bevestig je deelname en kies vv Melissant.
  3. Spaar Voetbalpassiepunten bij iedere €1 aan deelnemende producten.
  4. Sponsor onze vereniging met €1 voor iedere volle spaarkaart van 10 punten.
Wie mee spaart, maakt bovendien kans op mooie prijzen! Zoals een dag leven als voetbalprof, een meet & greet met Lieke Martens in Barcelona of kaarten voor het Nederlands elftal. Kijk voor meer info op www.ah.nl/voetbalpassie

Met sportieve groet,
De sponsorcommissie vv Melissant