Open-trainingen jeugdafdeling vv Melissant september & oktober 2021

14 september 2021 17:00

Mede op initiatief van GO Sport en Cultuur houdt de vv Melissant vijf open-trainingen in september en oktober, bedoeld voor kinderen / niet-leden in de groepen 5 t/m 8 (leeftijd 9 t/m 12 jaar).

In deze trainingen o.l.v. Hoofd Jeugdopleiding Ron van Neck kunnen kinderen op een laagdrempelige manier kennismaken met de voetbalsport en de voetbal vereniging Melissant.

Aanstaande maandag 20 september staat het 1e trainingsuurtje op het programma.
De gratis trainingsdagen staan gepland op:
- maandag 20 september
- maandag 4 oktober
- maandag 11 oktober
- maandag 18 oktober
- maandag 25 oktober.

Elke training start om 18.30 uur en duurt tot 19.30 uur. Bij genoemde trainingen worden kinderen in sportkleding verwacht; indien mogelijk met sportschoenen.

Geïnteresseerde kinderen kunnen zich aanmelden via [email protected] of [email protected].

Er is ruimte voor 12 tot 16 kinderen maximaal per training. Wij hopen in deze trainingen in contact te komen met nieuwe leden voor onze jeugdafdeling.

Hopelijk tot snel op het veld van de vv Melissant.

Met sportieve groet namens de jeugdcommissie,
Ron van Neck
HJO vv Melissant