Melissant O23 neemt deel aan toernooi Bruse Boys

22 november 2021 12:00

Al voor het 2e seizoen neemt Melissant O23 aan een door Bruse Boys georganiseerd toernooi. Dit toernooi is een mooie gelegenheid om doorgestroomde jeugdspelers en jeugdige selectie spelers samen te laten spelen, waarbij niet de 3 punten centraal staan, maar de manier van spelen. M.a.w. opleiden gaat hierbij boven het uiteindelijk resultaat. Natuurlijk wil ook dit team zoveel mogelijk winnen, maar dit is niet het leidend uitgangspunt.

Aan bovengenoemd toernooi wordt verder nog deelgenomen door De Jonge Spartaan, D.B.G.C., Den Bommel, SV Duiveland en natuurlijk organisator Bruse Boys.
Al met al een mooi deelnemersveld met 10 wedstrijden, waarin de krachten gemeten kunnen worden met de leeftijdsgenoten van bovengenoemde ploegen.

Door verschillende omstandigheden werd er tot nu toe slechts 1 wedstrijd gespeeld: op 9 november werd de thuiswedstrijd tegen Bruse Boys afgewerkt in Bruinisse (dit door de slechte staat van ons hoofdveld op dat moment). Na een zeer positief verlopen wedstrijd, behaalde O23 o.l.v. Frans Ceton en Huib Wielaard een verdienstelijke 3-1 overwinning.

De eerstvolgende wedstrijd zou komende dinsdag, 23 november, tegen De Jonge Spartaan zijn, maar de Corona-perikelen hebben DJS doen besluiten om tijdelijk geen doordeweekse wedstrijden te spelen. Genoemde wedstrijd wordt op een later moment ingehaald. Ondanks dat speelt Onder23 komende dinsdag toch een wedstrijd: om 19.45 uur wordt er afgetrapt tegen Flakkee, o.l.v. trainer Kees Breen.

Helaas zonder publiek, vanwege de Corona-maatregelen, maar toch weer een mooie gelegenheid om als team verder te groeien.

De staf van Onder 23 zal vanaf 23 november bestaan uit:
Ron van Neck (trainer-coach), Huib Wielaard (leider) en Robbie Mijnders (ass.scheidsrechter).

Binnenkort volgt een verslag van genoemde wedstrijd op de website.