Komend weekend geen competitie amateurvoetbal

12 januari 2022 11:00

De KNVB heeft besloten dat tot en met vrijdag 21 januari alle competitiewedstrijden in het amateurvoetbal komen te vervallen. Dit betekent dat er op zaterdag 15 januari geen competitie wedstrijden zijn. Op vrijdag 14 januari maakt het kabinet de nieuwe maatregelen bekend.

Vanaf 11 januari 2022 is voetballen op sportaccommodaties mogelijk, in teamverband voor jongeren tot en met 17 jaar, tussen 05.00 en 20.00 uur.

Voor iedereen vanaf 18 jaar is buiten sporten toegestaan met maximaal 2 personen op 1,5 meter afstand.

De kantine is gesloten.

Corona1.jpg