SPAREN VOOR DE VERENIGING BIJ DE PLUS (MIDDELHARNIS/STELLENDAM)

13 maart 2021 10:00

Vandaag zaterdag 13 maart 2021 stopt de zegelactie bij PLUS Slingerland in Middelharnis en PLUS Buning in Stellendam.

Zaterdag 27 maart 2021 is laatste inlever dag van klanten van spaarkaarten U heeft t/m zaterdag de 27e de spaarkaarten in te leveren bij de Plus.

Bij 5 zegels is de spaarkaart vol en kan deze worden ingeleverd in een inleverbox in 1 van de 2 de winkels. (onze kantine is helaas gesloten, dus hier kunnen geen spaarkaarten ingeleverd worden). Zet onze verenigingsnaam v.v. Melissant op de spaarkaart. Voor elke ingeleverde spaarkaart ontvangt onze vereniging na afloop van de actie €0,50.

Plus_Facebookpost_sponsoractie_verenigingen4.jpg