Melissant F1 gaat naar knock-out fase beker toernooi

F-pupillen, F1, Groep 8 16

10 oktober 2015

Doelpunten: Dani 5x, Milan 5x, Kane 2x, Levi 2x, Dylano 1x en Rainiel 1x

Melissant F1 heeft zich geplaatst voor de knock-out fase van het beker toernooi. De laatste wedstrijd van de poule fase werd door doelpunten van Dani (5), Milan (5), Kane (2),Levi (2),Dylano en Rainiel (1) met maar liefst 16-1 gewonnen van Rozenburg.

Hiermee werden zij met 21 punten uit 7 wedstrijden ongeslagen 1e in de poule. Na de herfstvakantie zal de competitie beginnen met een nieuwe indeling en zullen we meer tegenstanstanders krijgen van gelijk niveau. Chapeau jongens, goed gedaan en succes in de competitie en het beker toernooi.