Vacatures

Schoonmaker / Schoonmaakster

15-02-2022

Schoonmakers

Oproep: Vrijwilliger schoonmaak voetbalkantine!

Het voetbalseizoen is weer begonnen en voor de schoonmaak van de kantine zijn we nog op zoek naar vrijwilligers (m/v). Door het stoppen van een aantal personen, zijn er momenteel nog maar een paar vrijwilligers over om ons verenigingsgebouw er weer netjes uit te laten zien.

Via deze weg vragen wij de leden, ouders van leden of anderen vrijwilligers die in gelegenheid zijn elke 4 weken op donderdagmiddag (of in overleg andere dag/frequentie) een paar uurtjes te helpen de kantine weer spik en pan te maken/houden. Het betreft de keuken in een sopje, vloer boenen, ramen zemen, kleedkamers, bestuurskamer enz enz.

Wie wil er mee helpen? Hoe meer ziel, hoe meer vreugd...en sneller klaar ðŸ™‚

Wil je meer weten of je aanmelden, neem dan contact op met Wilma van Kalken (06-53369242) of stuur een email naar [email protected].

Of vul jouw gegevens en motivatie in bij 'Ik heb interesse'

schoonmaken1.jpg

Reageren op de vacature