Het logo

Ontstaan / Verklaring van het logo van v.v. Melissant.

vvm logo GIF witte achtergrond                vvM_logo_75_jaar_FINAL-transparant.png

Ontstaan van het logo: Zoals ieder logo heeft ook het logo van v.v. Melissant een achterliggend verhaal.  Het logo is ontwikkeld voor het 60-jarige jubileum van de vereniging. Het was de bedoeling om een frisse wind door de vereniging te laten waaien met een historisch tintje. Het resultaat is een nieuw gezicht van de vereniging, die ver terug gaat in de geschiedenis van de club. Tevens is er een link gelegd met het dorp Melissant, omdat v.v. Melissant nog een echte dorpsvereniging is.

Officiele ontwerpdatum: vrijdag 02 september 2005
Officiele introductiedatum: donderdag 29 september 2005
Officiele introductiedatum jubileumlogo 75 jaar : dinsdag 29 september 2020

Verklaring van het logo: - Kleuren: oranje / zwart zijn de clubkleuren en geel komt uit het dorpsschild van Melissant. - Vorm: willekeurig schild dat afgeleid is van de vorm van het dorpsschild. - v.v. Melissant: naam van de vereniging in willekeurig lettertype (Myrad Web) - 3 verticale zwarte strepen: afkomstig uit het voetbalshirt van 1980. In dat jaar werd Melissant Landskampioen RVB. - Gele leeuw: afgeleid uit het dorpsschild - 1945: oprichtingsjaar.

Het logo is exact 60 jaar na de oprichting geintroduceerd!

vvm logo bmp witte achtergrond vvm logo GIF witte achtergrond
Logo: BMP (met witte achtergrond) Logo: GIF (met witte achtergrond)
vvm logo JPG witte achtergrond
Logo: EPS (download hier)
Logo: TGA (download hier)
   Logo: types voor drukwerk etc.

v.v. Melissant wallpapers

Logo: als achtergrond (1280 * 1024)
Logo: als achtergrond (1024 * 768)
Logo: als achtergrond (800 * 600)

Logo: JPG (met witte achtergrond)
    Logo's in meer verschillende JPG-formaten: 200, 150, 100 en 50!

Het 75 jaar jubileumslogo!

Logo: JPG (witte achtergrond) Logo: PNG (witte achtergrond)

Logo: PNG (transparant) Logo: PNG (zwarte  achtergrond)