ZATERDAG 12 JUNI 2021: OPEN DAG EN ORANJEFESTIVAL JEUGD!

11 juni 2021 10:00

De 75-jarige vv Melissant houdt op zaterdag 12 juni 2021 een Open Dag/Oranjefestival voor huidige jeugdleden en mogelijk nieuwe leden in de leeftijd 4 t/m 12 jaar.

Op deze dag worden er allerlei voetbalspellen georganiseerd, begeleid door spelers van het 1e elftal. Er staat er ook een informatiestand van de jeugdcommissie (bij de ingang) en wordt er gezorgd voor iets te eten en drinken voor de deelnemers.

De Open Dag/Oranjefestival te vv Melissant is van 11.00 uur tot 13.00 uur en is bedoeld voor alle leden/niet leden in de leeftijd van 4 t/m 12 jaar. Vriendjes en vriendinnetjes zijn ook van harte welkom. Deelname aan de Open Dag = GRATIS!!

Wat is er te doen? Allerlei voetbalspellen met o.a. Mini-EK (4tegen4), Voetbal-sjoelen, Panna-veldjes, voetbalbowling, gratis verloting, informatie-stand vv Melissant, Springkussens voor de allerkleintjes. En nog veel meer :-)

Voor niet-leden is het even nodig om jezelf vooraf aan te melden via [email protected] of [email protected].

De kantine en kleedkamers zijn open, sanitair is ook beschikbaar. (Mondkapje is alleen verplicht voor >12 jaar). I.v.m. de corona-maatregelen is het helaas nog niet toegestaan om ouders en andere toeschouwers te verwelkomen op ons complex.

Tot ziens op zaterdag 12 juni, Jij komt toch ook :-)

Met sportieve groet,
Jeugdcommissie vv Melissant