Bardiensten

Bardienst schema seizoen 2023/2024

Klik hier voor de Brief aan alle Leden

Bardienst schema seizoen 2023-2024
We willen alle leden (en ouders van leden) vriendelijk vragen om ons dit seizoen te helpen met een vrijwilligersbijdrage bij de barbezetting. Dit zodat we allemaal een hapje en een drankje in de kantine kunnen aanschaffen rondom de wedstrijden van de jeugd en senioren teams. Er is hiervoor een bardienst schema opgezet.

Als jij op de ingedeelde dag en/of tijd geen bardienst kunt draaien, wilt U dan graag even onderling ruilen met een andere bardienstvrijwilliger, zodat de barbezetting optimaal bezet blijft. Bij niet voldoen van de dienst zal een financiële vrijwilligersbijdrage opgelegd worden. Zie de 'brief aan de Leden' voor alle informatie.

Vaste vrijwilligers op toerbeurt;

Kees van Dam, Sebastiaan Reek, Jordan de Jong, Alex Melissant.

Vind je het leuk om meer (vaste) bardiensten te draaien? Geef je dan op voor de reservelijst via [email protected]

Klik hier voor het bardienst schema seizoen 2023/2024