Wedstrijdbal sponsoren?

v.v. MELISSANT wedstrijdballen sponsoring

U zorgt ervoor dat wij het balletje kunnen laten rollen en veel plezier beleven aan onze sport !

Willen jullie ook een wedstrijdbal sponsoren?

Wedstrijdbal senioren

Wil je namens het bedrijf één of meerdere wedstrijdballen sponsoren voor de senioren elftallen? Deze wedstrijdbal zal door de vereniging aangeschaft worden, de factuur wordt vervolgens op uw naam/bedrijf gezet. Bij deze vorm van sponsoring kan ook het senioren team gekozen worden en de wedstrijd naar keuze.

De sponsering van de wedstrijdbal gaat samen met:*
- naamsvermelding op een bordje met bal in de kantine;
- naamsvermelding de homepage van de v.v. Melissant website;
- naamsvermelding op de weekbrief;
- naamsvermelding social media kanalen (Facebook & Instagram);
- naamsvermelding op de narrowcasting in de kantine
- naamsvermelding nieuwsbericht en de Pupil vd Week wedstrijdflyer (alleen Melissant 1).
* Indien u 1 of meerdere naamsvermeldingen niet wenst, kunt u dit aangeven bij de aanvraag.

De kosten bedragen € 55 per één wedstrijdbal en deze sponsorovereenkomst zal voor de duur van één seizoen aangegaan worden.

Wil je meer informatie ontvangen, vraag dan vrijblijvende informatie op via [email protected] t.n.v. Eelco Versaevel of via telefoonnummer 06-10115785, en wij nemen contact met u op of spreek een van onze bestuursleden aan.

--> Ook kunt u gebruik maken van de intekenlijsten die in de kantine liggen of hier te downloaden <--

Wedstrijdbal jeugd

Wilt u namens uw bedrijf graag één of meerdere een wedstrijdballen voor een jeugdteam sponsoren of speciaal voor uw (klein)zoon of (klein)dochter in een jeugdteam, dan kan dat natuurlijk ook! Deze wedstrijdbal zal door de vereniging aangeschaft worden, de rekening wordt vervolgens op uw naam/bedrijf gezet. Bij deze vorm van sponsoring kan ook het jeugd team gekozen worden en de wedstrijd naar keuze*.

Wij maken melding van deze sponsoring:*
- naamsvermelding de homepage van de v.v. Melissant website;
- naamsvermelding op de weekbrief;
- naamsvermelding social media kanalen (Facebook & Instagram);
- naamsvermelding op de narrowcasting in de kantine

De kosten bedragen € 30 per één wedstrijdbal en deze sponsorovereenkomst zal voor de duur van één seizoen aangegaan worden.

IMG_E4942.JPG