vv Melissant EK poule!!

10 juni 2021 18:45

Al 55 deelnemers in de vv Melissant EK poule en nog maar 1 dag te gaan, morgenavond 11 juni om 21.00 uur is de deadline!! Doe nog snel mee!! Dat geldt ook voor diegene die wel zijn ingeschreven, maar nog geen voorspelling hebben ingevuld.

Dan begint eindelijk het EK2020. De selecties van alle 24 landen, inclusief van het 'Andere Oranje', zijn samengesteld en strijden van vrijdag 11 juni 2021 t/m zondag 11 juli 2021 om de titel van “Europees kampioen voetbal 2021”.

Ook bij dit voetballanden kampioenschap gaan wij vanuit vv Melissant weer een voetbal poule organiseren. Net als vorige editie doen we dit weer via Scorito.

Ga naar www.Scorito.com of download de Scorito applicatie op je telefoon en maak (eventueel) een account aan. Dat kan heel makkelijk met je e-mailadres en een zelf te maken wachtwoord.

Daarna kom je via onderstaande link rechtstreeks in de vv Melissant EK poule.

Klik hier om met de vvMelissant EK poule mee te spelen!

Het EK-spel bestaat grofweg uit twee fases:
Voorspelling fase 1: de groepsfase:
• Je voorspelt de uitslag van alle groepswedstrijden;
• Je kiest 4 topscorers voor de groepsfase;
• Je voorspelt wie er Europees kampioen wordt.
De deadline voor je voorspelling voor fase 1 is: vrijdag 11 juni 21:00 uur.

Voorspelling fase 2: de knock-outfase:
• Je voorspelt per ronde in de knock-outfase de uitslagen van de wedstrijden;
• Je kiest per ronde in de knock-outfase 4 topscorers.
De deadline voor je voorspelling voor fase 2 is gelijk aan de start van de eerste wedstrijd in de betreffende ronde van de knock-outfase

De deelname is geheel gratis. Op www.scorito.com of op de Scorito smarttelefoon-app is het spelreglement te vinden. De voorspellingen, uitslagen, punten en tussenklassement worden gedurende het toernooi automatisch bijgewerkt. Voor de winnaar van de vv Melissant EK Poule ligt er een leuke prijs klaar.

Heb je vragen, neem dan contact op via [email protected]

Met sportieve groet,

Eelco Versaevel