Zaterdag 5 juni: Voetvolley toernooi senioren.

6 juni 2021 16:30

Afgelopen zaterdag, 5 juni, kon het voetvolley-toernooi van de selectie en de dames dan toch gespeeld worden. Na de afgekondigde versoepelingen en de medewerking van Pluvius kwamen deze middag 15 tweetallen aan de start.

Verdeeld over 3 poules werden 30 voorronde-wedstrijden gespeeld. Na deze 30 wedstrijden gingen de nrs.1 en 2 van elke poule door naar de halve finale, verdeeld over de nrs.2 en de nrs.1 tegen elkaar.

Uiteindelijk kwamen de winnaars van de halve finales, Leon Mijnders/Tim Vreeker en Marc Vroegindeweij/Alex Krouwel tegen elkaar uit in de finale. Deze finale werd uiteindelijk met 10-3 gewonnen door Leon en Tim. Gefelicitaart mannen, jullie mogen je een jaar lang Voetvolley-kampioen van Melissant noemen.

Afsluitend wil ik alle 30 deelnemers bedanken voor hun inzet en enthousiasme, want zonder deelnemers is elk toernooi gedoemd om te mislukken.

xDSC_0679.JPG

xDSC_0685.JPG