UITNODIGING KERRY ADCO BEDRIJVENTOERNOOI 2021

7 juni 2021 13:00

Beste sportvrienden,

We zijn voornemens om dit jaar toch nog het altijd gezellige KERRY ADCO Bedrijventoernooi te organiseren op voetbalvereniging Melissant.

Graag nodigen wij u hierbij uit voor gratis deelname aan dit toernooi op zaterdag 10 juli 2021

Uiteraard hangt de doorgang af van de gestelde maatregelen/beperking, maar we houden goede hoop dat deze verder worden versoepeld deze zomer!

Het betreft hier een toernooi voor 7-tallen in een MANNENpoule en een VROUWENpoule (bij voldoende aanmeldingen). De wedstrijden zullen over de breedte van het veld gespeeld worden, conform de regels van de Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond (KNVB).

De aanvang van deze dag staat voorlopig gepland om 09.30 uur. De deelnemende ploegen worden vriendelijk verzocht om 15 minuten voor aanvang van de wedstrijden aanwezig te zijn. Het volledige programma zal enkele dagen voor het toernooi te zien zijn op www.vvmelissant.nl of facebook.com/VVMelissant.

Het toernooi wordt gesponsord door: logo-kerry_groot.jpg

Gezien de gezellige en sportieve toernooien die hier aan vooraf zijn gegaan, hopen wij ook dit jaar op uw deelname te mogen rekenen.

Inschrijven kan op de volgende manieren:

1. Per telefoon/WhatsApp naar Jacob van der Spaan (06-27615184) Bart van Roosendaal (06-40309121)
  2. Per mail: [email protected].

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met Jacob van der Spaan of Bart van Roosendaal via bovenstaande telefoonnummers of surf naar www.vvmelissant.nl.

Graag zien wij uw inschrijving uiterlijk 05 juli 2021 tegemoet!

Tot 10 juli aanstaande!

Met sportieve groet,