Oproep vrijwilligers (22 juni) NK Wielrennen G-O 2016!

6 juni 2016 18:00

De organisatie van het NK Wielrennen 2016 G-O doet een speciale oproep voor extra vrijwilligers op de woensdagmiddag en avond (22 juni) bij het NK tijdrijden in Middelharnis. Mooi meegenomen om zo ook gelijk alle profs 1 voor 1 voorbij te zien komen!

U kunt zich als vrijwilliger opgeven voor 22 juni; hele dag, vanaf 13.00 uur en vanaf 18.00 uur. Vanaf 13.00 en 18.00 uur zijn er voornamelijk verkeersregelaars nodig vanwege uitbreiding parcours (zie routes van de wedstrijden op de site).

Indien U zich al opgegeven hebt voor een andere dag, kunt U dit ook bijvoorbeeld ruilen voor de 22 juni. Bent U geïnteresseerd? Meld U dan door een e-mail met uw contactgegevens en vermelding van tijdstip te versturen naar [email protected] of via de site www.nkwielrennengo.nl.

Alvast bedankt namens de organisatie van het NK Wielrennen G-O 2016!