Selectie vv Melissant bedankt de technische staf!

2 juli 2021 19:45

Zaterdag 26 juni, na de vriendschappelijke wedstrijd Melissant - Herkingen, zijn er bedankjes uitgedeeld en is er afscheid genomen van enkele leden van de technische staf.

Scheidend hoofdtrainer Petry Hoofdman stopt na 3 seizoenen, waarvan helaas 2 ‘halve’ door de maatregelen. De selectie heeft Petry bedankt voor zijn inzet.

Ook is afscheid genomen de leiders van Melissant 2, Adriaan Visbeen en Jan Kees Mijnders. Beide vrijwilligers zijn ook bedankt door de selectie.

Marina van Dongen is bedankt voor het bijspringen in de verzorging en we wensen haar veel succes bij DBGC.

Jacco van Dam (keepertrainer), Leon Mijnders (trainingen) en Ron van Neck (trainingen) zijn hartelijk bedankt voor alle inzet in het afgelopen seizoen.

Hiermee is het korte seizoen 2020/2021 tot een einde gekomen. Er zal een korte zomerstop zijn, zaterdag 31 juli 2021 start de selectie van vv Melissant met de trainingen en voorbereidingen voor het nieuwe seizoen 2021/2022.

xxx.jpg