Melissant JO7-1 thuistoernooi

15 november 2021 14:30

Zaterdag 13 november stond er voor de M&M's van Melissant opnieuw een thuistoernooi op het programma.

Al om half negen verzamelden de Mini's zich in kleedkamer 2 om zich om te kleden in het nieuwe tenue. Met dit tenue, gesponsord door FraRoServices, zijn nu alle jeugdteams voorzien van een nieuw wedstrijdtenue.

Om even over 9 begonnen de eerste wedstrijdjes. De M&M's startten tegen team 1 van DVV'09; die vandaag een nieuwe speler erbij hadden, die ten opzichte van 14 dagen geleden het verschil maakte, terwijl de thuisploeg een wat matte indruk maakte. Uiteindelijk wonnen de buren met 2-4.

De tweede wedstrijd ging tegen team 2 van DVV'09. Deze wedstrijd eindigde in een 3-3 gelijkspel. Na deze wedstrijd was het tijd om in de warme kleedkamer even bij te komen van de regen kou. Ook was er drinken en een koek voor alle spelers/speelsters.

Na de pauze was het tijd voor de 3e wedstrijd tegen SJO DBF. Inmiddels waren de M&M's meer met hun gedachten bij het voetballen, want binnen een mum van tijd stond het 4-1. Helaas verstoorden de nodige wissels de teamprestatie en zo kwam DBF terug van een flinke achterstand naar een 4-5 voorsprong. Gelukkig werd het vlak voor tijd nog 5-5. Dit toernooi werd dus afgesloten met 2 gelijke spelen en een nederlaag.

Volgende week is er weer een zaaltraining in de sportzaal van de Melishof, aanvang 10.00 uur (09.50 aanwezig).

Met sportieve groet,
Ron