AANGESCHERPTE MAATREGELEN SPORTCOMPLEX

29 november 2021 10:15

De situatie in de ziekenhuizen is momenteel zo ernstig dat de overheid heeft besloten om verdere maatregelen tegen het Covid virus te nemen. De maatregelen raken de samenleving en het amateurvoetbal wederom keihard.

De komende drie weken, van 28 november t/m 19 december, moeten sportaccommodaties tussen 17.00 – 05.00 uur dicht zijn. Een harde klap voor onze geliefde sport, maar samen met de verenigingen zullen wij wederom onze verantwoordelijkheid nemen in het bestrijden van het virus.

De belangrijkste verandering is dus dat er na 17.00 uur geen activiteiten op het sportcomplex meer mogen plaatsvinden, dit betekent dat de avondtrainingen voor de jeugd en senioren in deze periode zijn afgelast.

De competitie wedstrijden op de zaterdagen gaan vooralsnog gewoon door. De KNVB beraadt zich nog over deze kwestie.