MELISSANT JO7-1 MINI'S ON TOUR

27 maart 2022 13:00

Zaterdag 26 maart gingen de Mini’s van JO7-1 om 09.15 uur op weg naar Menheerse voor het toernooitje bij de MSV&AV Flakkee.

Op een zonovergoten complex de Pallandt mochten de kanjers van de toekomst de degens kruisen met nieuwe sterren van Flakkee, OFB en Flakkee-2. Onder begeleiding van inval-leidsters Geena en Ellis (hiervoor nogmaals dank!) hebben Oscar, Roan, Noa, Jason, Benjamin en Daniel weer hun beste beentjes voorgezet. Uiteindelijk werden op deze schitterende lentedag 2 van de 3 wedstrijdjes winnend afgesloten. Weer een mooie prestatie van onze toppers-in-spe.

Voor Benjamin en de zieke Murad was dit het laatste toernooitje bij de Mini’s, want zij schuiven door naar het nieuwe JO8-2 team, wat met ingang van volgende week ook competitie gaat spelen.

Veel succes in JO8-2 en tot ziens op de club!