ZATERDAG 11 JUNI 2022: VV MELISSANT FAMILIEDAG (UPDATE)

15 mei 2022 13:30

Hierbij nodigen wij u en uw gezin uit voor de familiedag van vv Melissant. Het lijkt ons na het succes van voorgaande (coronavrije) jaren een leuk initiatief om deze traditie voort te zetten. Daarom organiseren we een familiedag op zaterdag 11 juni 2022. De dag is bestemd voor alle leden, donateurs, vrijwilligers en hun gezin van vv Melissant.

Voor het ochtendvoetbal-programma en BBQ graag even aanmelden via onderstaande telefoonnummer!
(Dit in verband met de diverse bestellingen en reserveringen)

Op het programma staan de volgende onderdelen gepland:
*vanaf 10.00 uur: Familie-voetbal (de pupillen van JO7, JO8-1, JO8-2 en JO12 dagen hun papa, mama, broers en zussen uit voor een onderlinge wedstrijd). (aanmelden!)
*vanaf 12.00 uur: pannenkoekenfestijn (voor alle aanwezige kinderen, ook ouders).
*vanaf 13.00 uur: Voetbalkermis met verschillende voetbalkussens; voor alle jeugdleden en niet-leden in de leeftijd t/m 12 jaar.
*vanaf 14.00 uur: mixtoernooi senioren mannen, vrouwen en JO17-1. (op vrije inloop)
*vanaf 17.00 uur: gezellige BBQ voor volwassenen en kinderen; (aanmelden!)
*vanaf 19.00 uur: feestavond in clubgebouw (16+), tot 23.30 uur. (op vrije inloop)

AANMELDEN IS BELANGRIJK !!!!
Wil je meedoen (met je gezin) aan het ochtend voetbalgedeelte, meldt je dan (ovv namen) aan door een WhatsApp bericht te sturen naar 0622975621. (geen kosten)

Wil je deelnemen aan de BBQ, meldt je dan (ovv namen) aan door een WhatsApp bericht te sturen naar 0622975621. De kosten voor de barbecue zijn €12.50 pp en dienen via een digitaal betaalverzoek voldaan te worden. Kinderen t/m 14 jaar geen kosten, maar wel aanmelden!

Aanmelden kan t/m 6 juni!

Alvast bedankt voor uw medewerking!

Graag tot ziens op zaterdag 11 Juni 2022 !!

Namens de organisatie

Jullie komen toch ook?