v.v. Melissant zeer tevreden met VoetbalAssist website&app!

7 september 2016 17:00

Begin dit jaar is v.v. Melissant overgestapt naar een nieuwe website in samenwerking met VoetbalAssist (www.voetbalassist.nl). Nu ruim negen maanden later zijn het bestuur en alle betrokkenen bij v.v. Melissant nog altijd zeer lovend over functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid van deze website & app.

De lay-out oogt rustig, overzichtelijk en het zoeken naar informatie is gemakkelijk via het menu aan de linkerkant. De v.v. Melissant app is heel toegankelijk voor bv laatste nieuws, programma en uitslagen. Ook bij problemen met instellingen of vragen over een functionaliteit is de support van VoetbalAssist snel en adequaat. Achter de schermen is VoetbalAssist continu bezig met het verbeteren en uitbreiden van de mogelijkheden van de website.

Kortom v.v. Melissant is zeer tevreden met de nieuwe website&app en kan de komende jaren weer vooruit.

De mogelijkheden in het kort....

* De website is volledig 'responsive'. Dat betekent dat deze layout volledig automatisch meeschaalt met het apparaat dat de bezoeker gebruikt, zoals mobiel, tablet, etc.

* Naast de website is er ook een v.v. Melissant app voor Android en iPhone te downloaden. Zoek in de app-store op 'voetbalassist clubapp' en vervolgens in de app naar 'v.v. Melissant' en selecteer je favoriete teams. De v.v. Melissant voetbal app bevat laatste nieuws, afgelastingen, programma en uitslagen.

* De website bevat verder alle bekende onderwerpen, zoals nieuws, organisatie- & verenigingsinformatie, programma/uitslagen/standen, sponsoring, team informatie en nog veel meer. Navigeren kan allemaal via het menu aan de linkerzijde.

* Aan de rechterzijde zijn infoblokken welke voor iedereen vrij in te stellen zijn. Bij 'laatste uitslagen', 'volgende wedstrijd' en 'stand' kun je je eigen team invullen en deze zal bij volgende bezoek aan de website onthouden worden.

Webmaster v.v. Melissant
www.vvmelissant.nl