ZATERDAG 04 JUNI: MELISSANT 1 - OFB 1

1 juni 2022 16:00

Aanstaande zaterdag 04 juni speelt Melissant 1 de laatste speelronde in de competitie van dit seizoen. De mannen onder leiding van Frans Ceton en assistent trainer Leon Mijnders nemen het thuis op tegen OFB 1 uit Ooltgensplaat, onder leiding van Marius Hotting.

Het al gedegradeerde Melissant komt eindelijk los en heeft de laatste 2 wedstrijden gewonnen, thuis tegen de nr9 Zwartewaal en uit tegen de nr2 OHVV, twee goede teamprestaties. Helaas komen deze overwinningen veel te laat voor handhaving in de 4e klasse. Melissant zal er wel alles aan doen om dit verloren seizoen toch nog mooi af te sluiten. De wedstrijd staat onder leiding van: mevrouw J. van Es. Kom allen zaterdag 4 juni, 14:30 uur, sportcomplex vv Melissant.

De wedstrijdbal wordt gesponsord door COOP COMPACT NEELS.
De Pupillen van de Week zijn NICK JANSEN VAN ROOSENDAAL en JIDDE VLAMINGS (JO8) en ze zullen samen de aftrap nemen en het eerste doelpunt maken.

Door: Robbie Mijnders (de vlagger)

14.30 uur Melissant 1 - OFB 1
Wedstrijdbalsponsor: COOP COMPACT NEELS
Pupil van de Week: NICK JANSEN VAN ROOSENDAAL en JIDDE VLAMINGS (JO8)