START TRAININGEN SELECTIE VV MELISSANT

7 augustus 2022 16:00

De selectie van vv Melissant is donderdag 28 juli 2022 weer begonnen met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen.

Onder leiding van de nieuwe hoofdtrainer Johan Nagtegaal en assistent-trainers Leon Mijnders en Arco van der Spaan worden de spelers weer klaargestoomd voor de oefen-, beker- en competitiewedstrijden. De keepers worden onder handen genomen door keeperstrainer Jacco van Dam, de 2e elftalspelers trainen ook nog onder leiding van 2e elftal leider/trainer Ron van Neck en de pijntjes worden verholpen door verzorgster Judith Spraakman. Robbie Mijnders zal ook dit seizoen weer de functie als grensrechter op zich nemen.

De trainingsdag van vorige week zaterdag 30 juli was logischerwijs afgelast en verzet naar zaterdag 06 augustus. Dinsdag 02 & 04 augustus werd ook een trainingsavond afgewerkt. De eerste oefenwedstrijden staan op zaterdag 13 augustus en zaterdag 20 augustus gepland.

Zaterdag 13 aug 14.30 uur SC Welberg 1 - Melissant 1
Zaterdag 20 aug 14.30 uur Brouwershaven 1 - Melissant 1