VRIENDEN VAN DE JEUGD SEIZOEN 2022/2023

12 augustus 2022 20:00

Beste sportvrienden/sportvriendinnen,

In het afgelopen seizoen hebben we door de bijdragen van ruim 35 leden alle activiteiten met betrekking tot de jeugdafdeling kunnen aankleden met een hapje en een drankje. Daarnaast konden we uit dit potje de extra uitgaven met betrekking tot de huur van luchtkussens mogelijk maken, zodat de club die niet hoefde te betalen.

Ook in het nieuwe seizoen willen wij weer een beroep op jullie doen om deze extra activiteiten budgetneutraal te organiseren. De betreffende bijdrage blijft voor dit seizoen Euro 20,00.
Genoemde bijdrage kunt u cash afgeven bij Ron van Neck of storten op rekeningnummer NL76 INGB 0005 7289 27 t.n.v. R v Neck e/o LRE v Neck-de Kooter o.v.v. van uw naam of vermelding anoniem.

De betreffende sponsors zullen worden gepubliceerd op de website en op een overzichtslijst in de kantine (grote whiteboard).

Op voorhand alvast dank voor uw bijdragen, namens de jeugdafdeling van de vv Melissant.
Met sportieve groet,

Ron van Neck