GROOT ONDERHOUD UPDATE!

4 september 2022 13:30

Het resultaat van het grote onderhoud gaat steeds meer vorm krijgen. Het bestraten is zo goed als gereed. De omheining, de dug-outs en de ballenvangers van het hoofdveld staan. De ophangconstructie voor de reclameborden, de doelen en netten volgen de komende weken. Het terras is voorzien van hekwerk en ook daar wordt de laatste hand aangelegd. De grasmat groeit ondertussen ook ongestoord goed door.

De tussenstrook tussen veld 1 en 2 is geëgaliseerd en zal nog worden ingezaaid met gras.

De werkzaamheden op het 2e veld gaan wat moeizamer en dat maakt het lastig aangezien dit het enige beschikbare wedstrijdveld is. De bestrating en dug-outs zijn wel gereed en moeten alleen nog afgewerkt worden. De werkzaamheden aan de doelen en ballenvangers gaan niet helemaal volgens juiste planning van de aannemer, de oude metalen doelen en grondkokers zijn verwijderd en dat geldt ook voor beide ballenvangers... ware het niet dat alleen de ballenvanger aan de huizenzijde vervangen had moeten worden...dus is het nu even behelpen met verplaatsbare doelen en geen ballenvangers. Hulde aan de vrijwilligers die hebben geholpen om het veld toch speelklaar te krijgen!!

De grasmat van het 2e veld hersteld zich ook langzaam bij bv de littekens van de beregeningsinstallatie. Maar ook door de nog lopende werkzaamheden wordt de grasmat zwaar overbelast, met name aan de doelzijden. Dit zal nog enige tijd duren voordat die (kale) plekken weer zijn hersteld met een mooie stevige grasmat.