ZATERDAG 03 SEPTEMBER: JEUGDTEAMS

4 september 2022 14:30

Zaterdag 03 september was het dan zover: de start van de 1e fase voor de jeugd. Helaas had JO17-1 de pech, dat OVV zich terugtrok. Zij moeten dus nog een weekje wachten.

Bij JO13-1 heeft de KNVB weer een zeer vreemde indeling gemaakt, waardoor ons nieuwe JO13-1 ingedeeld is met veel te sterke tegenstanders. De 11-1 nederlaag bij Zuidland is dus niet leuk, maar wel verklaarbaar. Volgende week tegen Flakkee JO13-1 zal waarschijnlijk ook weer zwaar worden.

JO10-1 startte met een wedstrijd bij en tegen Stellendam. 10x scoren (!!!!) was met 12 goals tegen helaas niet genoeg voor de winst.

Op het speciaal gelijnde pupillenveld op het trainingsveld (dank aan Peter van Putten) speelden de JO8-1 en JO9-1 thuis tegen respectievelijk WFB JO8-2 en DJS JO9-4. De JO8-1 verloor met 2-5, maar speelde veel beter dan vorige week. De JO9-1 won met heel mooie doelpunten hun wedstrijd met 5-2. Hier gaat het samenspelen steeds beter.

Deze week allemaal weer goed je best doen op de training en voor volgende week: veel succes en plezier allemaal!!

Met sportieve groet,
Ron van Neck