AANMELDEN EREDIVISIEWEDSTRIJD SPARTA ROTTERDAM-FORTUNA SITTARD T/M 13 SEPTEMBER!!!

9 september 2022 12:00

Beste jeugdleden, ouders/verzorgers & begeleiders,

Eindelijk is het weer zover!!! Op zaterdag 29 oktober 2022 willen we met de jeugdteams JO8, JO9, JO10, JO13, JO17 een Eredivisiewedstrijd bezoeken.

We hebben dit jaar gekozen voor de Eredivisiewedstrijd Sparta Rotterdam – Fortuna Sittard. Deze wedstrijd wordt gespeeld in het Sparta-Stadion “Het Kasteel” te Rotterdam. (Vertrek is om 18:15 uur, terugkomst rond 23:00 uur bij Touringcar en Transport bedrijf N. Mijnders)

Opgeven voor deze wedstrijd kun je doen tot en met uiterlijk 13 september aanstaande. Dit doe je door een mail te sturen naar [email protected] met de aanmelding onder vermelding van je naam.

Wanneer je jezelf niet voor deze datum hebt opgegeven, kun je niet mee naar de wedstrijd. Dit omdat het stadion steeds snel uitverkocht is en wij daarom z.s.m. de kaarten moeten bestellen. Wil je mee, reageer dan snel!

Voor iedereen die mee wil geldt een eigen bijdrage van € 12,50. Deze eigen bijdrage kun je contant (s.v.p. gepast) betalen bij de bus voor vertrek. Verdere kosten worden door de vereniging & Vrienden van de Jeugd betaald. Wanneer je hebt aangemeld en je besluit om later toch niet mee te gaan moet je de eigen bijdrage ook gewoon betalen. (Tenzij er een vervangen lid is voor je kaartje).

Wij zullen deze avond zorgen voor voldoende begeleiding. Deze uitnodiging geldt ook voor alle leiders/trainers van al nze jeugdteams. Ook voor hen geldt wel dat ze zich voor 13 september aanstaande aan moeten melden.

Vergeet niet je VV Melissant Jasje aan te doen zodat we (ook op televisie😊) goed zichtbaar zijn! We hopen natuurlijk dat jullie allemaal meegaan.

Met sportieve groet namens de jeugdcommissie.

S_SPARTA_ROTTERDAM_-_FORTUNA_SITTARD1.png