BESTEL MERCHANDISE ARTIKELEN MET JOUW PLAATJE EROP!!

11 december 2022 12:00

Elke gefotografeerde speler, leider, en trainer heeft ondertussen wel zijn eigen gepersonaliseerde voetbalplaatjes verzamelboek mogen ontvangen.

Er zijn merchandise artikelen* die je kunt bestellen met jouw eigen sportplaatje erop. (of met de originele foto, zonder kader)

Bestel** nu één of meerdere artikelen via www.jouwfanshop.nl en log in met jouw unieke code die in je persoonlijke voetbalplaatjes verzamelalbum staat. Bestellen kan nog t/m 31 december 2022.

Je hebt niet alleen zelf een leuk artikel voor de toekomst, maar onze club ontvangt ook een gedeelte van de inkomsten.
Steun jij de club ook? Welk artikel ga jij bestellen?

*Wegens een technische storing zijn helaas niet alle vooraf gecommuniceerde producten leverbaar.
**Bij gratis bezorging naar de voetbalvereniging, wordt de levering pas in januari als 1 batch verstuurd, bij thuislevering (tegen betaling) wordt het artikel binnen een enkele dagen bezorgd.
Merchandise2.png