VRIJDAG 25 NOVEMBER: NEDERLAND - EQUADOR

25 november 2022 13:00

Hallo fans van het grote Oranje!

Op vrijdag 25 november bieden wij in onze kantine de mogelijkheid aan om samen met andere Melissantenaars de wedstrijd van het Nederlands Elftal tegen Ecuador op het WK voetbal in Qatar te komen bekijken.

Hiervoor gaat de kantine om 16.00 uur open, zodat je onder het genot van een fris drankje en een gezellig muziekje alvast in de stemming kunt komen. Omdat de wedstrijd onder etenstijd valt, zal er ook patat gebakken worden, vergezeld van een snack. Dit wordt mede gesponsord door de Dorpsraad Melissant en de Vrienden van de Jeugd vv Melissant.

Hopelijk hebben we die middag/avond een volle kantine en kunnen we samen het grote Oranje aanmoedigen in hun strijd naar de volgende ronde.

Deze activiteit is voor alle leden en inwoners van Melissant!! De kantine sluit weer om 20.00 uur.

Tot vrijdag 25 november allemaal!
Ron van Neck (namens activiteitencommissie)

NED-EQU_25-11-2022e_Tekengebied_1.jpg