ZATERDAG 10 DECEMBER: MELISSANT 1 - SIMONSHAVEN 1

7 december 2022 18:30

Aanstaande zaterdag staat voor Melissant 1 de laatste thuiswedstrijd van dit kalenderjaar op het programma. Tegenstander is directe concurrent Simonshaven 1, waarmee het strijd, samen met SCO'63 en Pernis voor de 1e periodetitel. Melissant heeft het dit seizoen lastig tegen de concurrenten, want de punten zijn allemaal behaald tegen de onderste helft van de competitie. Melissant zal er dus alles aan willen
doen om deze statistiek teniet te doen.

De wedstrijdbal wordt gesponsord door TIELEMAN KEUKENS.
Pupil van de Week is MURAD DAAS (JO9-1) en hij mag de aftrap nemen en het eerste doelpunt maken.

Na afloop van de wedstrijd zal er in de kantine weer het 'bouten-draaien' met het Rad van Avontuur plaatsvinden, waarbij allerlei lekkernijen te winnen zijn. Aanvang 17.00 uur. Bij onverhoopte afgelasting van de wedstrijd kan de aanvangstijd wijzigen. (inclusief ander programma: training & klaverjassen)

14.30 uur Melissant 1 - Simonshaven 1
Wedstrijdbalsponsor: TIELEMAN KEUKENS
Pupil van de Week: MURAD DAAS (JO9-1)