TUSSENSTAND VV MELISSANT WK2022 VOETBALPOOL!

2 december 2022 22:00

De poulewedstrijden zijn allemaal gespeeld en na 48 poulewedstrijden gaat, wie anders dan, titelhouder Pieter van Soest weer aan de leiding in de vv Melissant WK2022 Voetbal Pool, op de tweede plaats staat Roy Hobbel en de derde plaats is voor Joeri Kruithof (broer van...).

Zaterdag 03 december om 16:00 uur trapt Nederland af voor de 1/8ste finale van het WK. Vóór zaterdag 16:00 uur moet je alle 8 de wedstrijden uit de 1/8ste finale én 4 nieuwe topscorers hebben ingevuld. Dus zorg er voor dat je voor deze deadline jouw voorspellingen hebt ingevuld (uitslagen en topscoorders). Bij een groen vinkje is het compleet, bij een rode uitroepteken ontbreken er voorspellingen.

Tussenstand_02-12a.jpg