NIEUW RECLAMEBORD SPONSOR: GMB

16 januari 2023 18:30

Wij zijn verheugd om GMB als nieuwe reclamebordsponsor te kunnen presenteren.

Sinds enkele weken hangt het GMB reclamebord langs het hoofdveld van v.v. Melissant. Daarnaast heeft GMB onze vereniging ook een nieuwe computer geschonken voor in de bestuurskamer.

Het bestuur van vv Melissant bedankt GMB voor het gestelde vertrouwen in onze vereniging.

GMB
GMB is een veelzijdig bedrijf. We realiseren en/of renoveren onder meer dijken, haventerreinen, rioleringen, gemalen, waterzuiveringsinstallaties en slibverwerkingsinstallaties. We verwerken daarnaast het slib van rioolwaterzuiveringsinstallaties in eigen fabrieken. Voor onze opdrachtgevers – van overheden tot ondernemingen – zijn we een partner met wie zij graag grote en kleine uitdagingen delen. De manier waarop we deze uitdagingen aangaan, is typisch GMB. Ontdek het op deze website. Uitdaging verbindt. Zullen we persoonlijk kennismaken?

Klik hier voor het bezoeken van de website van GMB

2IMG_7501.JPG

1IMG_7498.JPG