DONDERDAG 26 JANUARI 2023: UITNODIGING INTERACTIEVE SPELREGEL QUIZ AVOND

25 januari 2023 16:15

Beste Senioren-leden, JO17, begeleiding van de jeugdteams en andere geïnteresseerden,

Hierbij willen wij jullie, namens VV Melissant, allen uitnodigen voor een interactieve spelregel quizavond in de kantine.

Deze avond vindt plaats op donderdag 26 januari 2023 en staat onder leiding van KNVB Scheidsrechter Maurick van Dijk.

Hij is scheidsrechter bij de dames in de eredivisie & fluit herenwedstrijden tot aan divisie niveau. Maurick zal een interactieve & leerzame avond verzorgen waarin hij spelsituaties zal voorleggen waar jullie onderling over kunnen sparren & discussiëren. Aan het einde van de avond zal er afgesloten worden met een quiz (inclusief beelden). Neem hiervoor je telefoon mee!

Deze avond op basis van vrije inloop en je aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld.

Donderdag 26-01-2023
Aanvang: 20.30uur