VV MELISSANT VOETBALPLAATJES-ACTIE BIJ COOP NEELS GROOT SUCCES!!

20 februari 2023 18:00

We kunnen als vv Melissant met trots terugkijken op een zeer succesvolle vv Melissant voetbalplaatjes-actie bij de COOP Neels te Melissant van dit seizoen 2022-2023.

In het voorjaar van 2022 kwam de vraag van Klaas Neels, toen nog eigenaar van COOP Neels, om samen met vv Melissant een voetbalplaatjes-actie met bijbehorende verzamelalbum op te starten voor bij de COOP Neels te Melissant. Voor voetbalvereniging Melissant was dit een primeur in het 77-jarige bestaan van de voetbalclub.

Vanaf dat moment zijn de voorbereidingen begonnen voor het samenstellen van het vv Melissant voetbalplaatjesverzamelalbum, met als grootste uitdaging en doel: Iedereen op de foto.... In augustus en september 2022 waren de fotosessies, het was even zoeken, proberen en herhalen maar uiteindelijk zijn alle 170 portretfoto's en 14 teamfoto's naar alle tevredenheid gemaakt en bewerkt tot een voetbalplaatje.

We willen dan ook een woord van dank uitspreken aan alle gefotografeerde spelers, trainers, leiders en vrijwilligers voor jullie enthousiasme en de grote opkomst, ook bv bij de portretfoto herkansingen en bij de teamfoto's in de weekenden zonder wedstrijd! Hierdoor hebben we z.g.a. alle leden en veel vrijwilligers op de foto kunnen zetten. Het voetbalplaatjesverzamelalbum met deze portretfoto´s, teamfoto's, voorwoord, clubgeschiedenis, enkele sponsoren en sfeerfoto's is hiermee tot een complete weerspiegeling van de voetbal vereniging Melissant geworden en uitgegroeid tot een waar collectors item.

Voorafgaande de start van de spaaractie heeft ieder gefotografeerd lid zijn/haar eigen gepersonaliseerde vv Melissant  voetbalplaatjesverzamelalbum gehad. Van 7 november t/m 31 december 2022 kon er dan eindelijk voor de felbegeerde voetbalplaatjes gespaard worden bij de COOP in Melissant. Jeugdspelers, ouders van jeugdspelers, maar ook de senioren en vrijwilligers spaarden fanatiek mee aan deze unieke spaaractie. We zijn verheugd om te horen dat deze actie heel erg heeft geleefd onder de leden en mensen die vv Melissant een warm hart toedragen. Na weken van sparen en onderling ruilen raakten vele boeken vol. In de tweede week van 2023 werd er nog een plaatjesruilbeurs georganiseerd, waarbij een ieder de laatste kans kreeg om zijn boek vol te krijgen, met grote hulp van een aantal 'voetbalmoeders' die fanatiek de plaatjes hebben uitgezocht (waarvoor grote dank!). We hopen dat iedereen geeft genoten en zijn/haar boek vol heeft kunnen sparen. Naast een leuke actie voor de COOP en vv Melissant, is het vv Melissant voetbalplaatjesverzamelalbum ook een leuk collecters items geworden.

Het hoofdbestuur van vv Melissant wil de voetbalplaatjes-commissie bestaande uit o.a. Klaas Neels, Tomorrow/Local Loyalty Groep, Bianca van Es, Tim Vreeker, Ron van Neck, Marc Vroegindeweij en in het bijzonder de clubfotograaf: Eelco Versaevel, met daarbij nogmaals alle spelers, trainers, leiders en alle vrijwilligers hartelijk bedanken voor hun tomeloze inzet en tijd voor het organiseren, medewerking en samenstellen van het vv Melissant voetbalplaatsjesverzamelalbum seizoen 2022/2023 bij COOP Neels te Melissant.

(Ps. voor de geïnteresseerden: er zijn nog albums en plaatjes beschikbaar!. Tinus Troost kan hiervoor e.e.a. uitzoeken!)

7test7.jpg

7test12.jpg