VV MELISSANT PODCAST - AFLEVERING 4 "HIJ KLOM IN HET HEK"

27 maart 2023 20:30

Alweer de 4e aflevering van De V.V. Melissant Podcast. Vandaag was het weer matchday. De wedstrijd vandaag was tegen GLZ Delfshaven. GLZ Delfshaven is een club uit Rotterdam - Spangen. Het complex van GLZ waar Melissant eerder al met 0-2 Wist te winnen ligt naast Sparta stadion Het Kasteel. De wedstrijd vandaag eindigde in een 4-0 overwinning.

De gasten van vandaag zijn Robin Kruithof en Rens Vlietland beide komen zij al meerdere jaren uit voor ons 1e elftal.

WIL JIJ DE FOTO'S ZIEN DIE BIJ DE VERHALEN PASSEN. INSTAGRAM: @VV_MELISSANT_PODCAST_ Veel plezier met luisteren.