ZATERDAG 15 APRIL 2023: MELISSANT 1 - PERNIS 1

13 april 2023 19:00

Aanstaande zaterdag 15 april 2023 staat voor Melissant 1 alweer de laatste thuiswedstrijd in de reguliere competitie op het programma. De nummer 2 in de competitie, Pernis 1 komt op bezoek op het complex aan de Binnenweg. Melissant is naar de 4e plaatst gezakt door het verlies uit bij NTVV 1, maar heeft nog alle kans op een nacompetitieplek voor promotie naar de 4e klasse. De mannen onder leiding van hoofdtrainer Johan Nagtegaal zullen er dus alles aan doen om de punten weer thuis te houden.

Pupil van de week is BOAZ VAN DER WAL en hij mag het eerste doelpunt maken. De wedstrijdbal wordt gesponsord door MULTI SUPPLIES.

14.30 uur Melissant 1 - Pernis 1
Pupil van de week: BOAZ VAN DER WAL