!!! DRINGEND VERZOEK !!!

21 april 2023 12:00

Beste leden, ouder/verzorgers van jeugdleden,

Er zijn helaas weer meer berichten/klachten van omwonenden bij ons terechtgekomen over het gebruik van de velden door jeugdleden buiten de normale trainings- en wedstrijddagen om, met in het bijzonder ook op de zondag.

Het voetbalcomplex is geen openbaar speelveld en is alleen geopend voor de leden op de normale trainingsavonden (maandag t/m donderdag 18:00-21:30), de wedstrijddag (zaterdag 07:30-18:00) en/of bij bijzondere activiteiten met ouderlijk/volwassen toezicht.

Daarbuiten is het complex dus gesloten voor iedereen (behalve voor de vrijwilligers) en we willen een ieder erop wijzen dat het dus niet toegestaan is om het complex te betreden en de velden te gebruiken.

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Hoofdbestuur & Jeugdcommissie vv Melissant

entreeIMG_4015.JPG