MELISSANT 35+1 VERLIEST VAN ROCKANJE 35+1

30 april 2023 15:00

Melissant 35+1 - Rockanje 35+1 1 - 4

Na een enerverende voetbal weekend vol met activiteiten en sport (lees, voetbal, ijshockey, rugby kijken) waren we klaar om Rockanje te ontvangen. Op een zonovergoten middag starten we voortvarend aan de wedstrijd maar moesten we al snel buigen na een foutje in de verdediging, 0-1 achter. Zoals in het weekendje geleerd, bleven we het proberen, wat zelfs een paar kansjes opleverden, helaas werden deze niet verzilverd. Zoals dit seizoen al vaker, een mislukte voorzet viel onverwachts binnen, 0-2. Dit was ook de ruststand.

De 2e helft kregen we meer controle over de wedstrijd en daarbij ook mogelijkheden, helaas werden we iets te enthousiast en liepen tegen een snelle counter aan, 0-3. We bleven het proberen en het wonder geschiedde, een kopbal van Jacco in de kruising zorgde voor een 1-3, eindelijk weer eens een doelpunt mee. Dit motiveerde om door te zetten, de Toon was nog dichtbij met een mooie vrije trap maar de keeper was alert. Helaas liepen we nogmaals tegen een counter aan wat een eindstand van 1-4 opleverde. Het mocht niet zo zijn, maar aan de inzet had het wederom niet gelegen en de 3e helft was zoals altijd top. Op naar volgende week waar we weer mogen proberen om de 3 punter binnen te halen.

2AYZX9551.JPG

1DXJC2147.JPG