KERRY LOGISTICS BEDRIJVENTOERNOOI 18 MEI 2023

5 mei 2023 16:00

Over twee weken is het al zover, het KERRY LOGISTICS Bedrijventoernooi 2023!

Graag verwelkomen wij u dan op donderdag 18 mei 2023 (Hemelvaartsdag) op onze voetbalvereniging Melissant. De eerste wedstrijden zullen vanaf 09:00 uur gespeeld worden en rond 16:00 uur zal de laatste bal getrapt worden in de finale en dan kunnen we nog genieten van een drankje onder het genot van muziek van onze DJ. Wij zullen deze dag dan ook afsluiten met een feestavond, meer info volgt...

Met 34 teams !!!record!!! verdeeld over 4 poules met 7 herenteams en 1 poule met 6 damesteams, is het weer een drukbezet toernooi en strijden deze teams allemaal voor de felbegeerde titel. Het belooft een mooie dag te worden en onze dank gaat dan ook weer uit naar alle vrijwilligers die op welke manier dan ook hebben bijgedragen aan de organisatie van dit toernooi.

Ook dit jaar werken wij weer met de app Tournify. De app is gratis te downloaden. Hierin staat het programma voor het bedrijventoernooi met daarbij alle benodigde informatie, zoals kleedkamerindelingen, poule-indelingen, aanvangstijden, velden, scheidsrechters en tussenstanden.

Linkje: www.tournify.nl/live/kerrylogisticsbedrijventoernooi2023

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met Jacob van der Spaan (06-27615184) of Bart van Roosendaal (06-40309121) of surf naar www.vvmelissant.nl.

Tot 18 mei aanstaande!
Met sportieve groeten,