Stem op onze clubheld: Piet Nagtegaal

8 november 2016 18:30

Sportverenigingen kunnen niet bestaan zonder vrijwilligers. Om deze vrijwilligers in het zonnetje te zetten wordt weer de verkiezing 'Clubhelden van de amateursport' gehouden. Ook v.v. Melissant doet hieraan mee en heeft Piet Nagtegaal genomineerd voor de verkiezing 'Clubheld van de amateursport'.

Het gaat hier om een landelijke wedstrijd, met een hoofdprijs van 10.000 euro voor de clubkas. De verkiezing 'Clubheld van de amateursport' is een initiatief van het Algemeen Dagblad. Iedereen die stemt, maakt kans op een Ford Fiesta Titanium.

Vanaf vandaag kan er gestemd worden op onze clubheld, Piet Nagtegaal. Om te stemmen, ga naar: www.clubheld2016.nl.
Selecteer de gemeente Goeree Overflakkee en stem bij v.v. Melissant op onze Piet Nagtegaal. Stemmen kan tot en met 16 november 2016.

Onze 81-jarige Piet Nagtegaal is iemand die al tientallen jaren met hart en ziel actief is voor onze vereniging. Jarenlang heeft Piet ervoor gezorgd dat onze velden erbij lagen als een biljartlaken en mede door zijn inzet stond onze vereniging dan ook in de gehele regio bekend om de prachtige velden. Door gezondheidsklachten heeft Piet helaas een stapje terug moeten doen. Verder heeft Piet 40 jaar zitting gehad in het hoofdbestuur, onder andere als penningmeester. Als blijk van waardering is Piet op 29 september 2005 benoemd tot erelid van vv Melissant.

Piet is dan ook onze clubheld en hij verdient het om een keer in de belangstelling te staan. Een vrijwilliger als Piet is onmisbaar, goud waard voor onze vereniging en daarmee een voorbeeld voor velen!