MELISSANT 35+1 KAN NIET STUNTEN TEGEN DE JONGE SPARTAAN 35+1

28 mei 2023 21:45

De Jonge Spartaan 35+1 - Melissant 35+1 3 - 0

De veteranen van Melissant zijn tegen een kansloze 3-0 nederlaag aangelopen bij De Jonge Spartaan 35+1. Vooraf waren toch alle ingrediƫnten aanwezig voor een goede afloop...echter eenmaal begonnen aan de wedstrijd kon Melissant geen vuist maken en was totaal inspiratieloos.

DJS combineerde er lustig op los. Melissant probeerde het wel maar leed teveel onnodig balverlies, verkeerde passes, te weinig beweging zonder bal, waardoor alle energie aan het verdedigen moest worden besteed en Jacco regelmatig werd bestookt door de voorwaartse van DJS. Toch had het een foutje in de verdediging van Melissant nodig om te scoren, een te kort 'tikkie trug' werd afgestraft: 1-0. Voor de rust werd het ook nog 2-0. Het enige wapenfeit van Melissant waren schoten van veraf van Frits en Conrad.

Tweede helft hetzelfde spelbeeld, DJS speelde makkelijker de bal rond, maar de verdediging van Melissant bleef wel lang overeind. Helaas kon Melissant er zelf weinig tegenover zetten, waardoor een nederlaag onvermijdelijk bleek. En net voor het einde moest Melissant nog 1 doelpunt slikken: 3-0. Een wedstrijd om snel te vergeten en dit werd professioneel weggedronken in de 3e helft.