ZATERDAG 10 JUNI 2023: FAMILIEDAG LIGHT (WIJZIGING PROGRAMMA)

7 juni 2023 19:00

Op zaterdag 10 juni aanstaande organiseert vv Melissant weer de Familiedag (Light) voor de verschillende jeugdteams en hun ouders en andere familieleden.

Het programma van de Familiedag is iets gewijzigd vanwege de finale/promotiewedstrijd die ons 1e elftal speelt in de middag.

De Familiedag start om 09.30 uur met de wedstrijden tussen de JO8, de JO9 en de JO10 en hun ouders cq andere familieleden. Deze wedstrijden duren 25 minuten en worden gespeeld op een kwart veld. Vanaf 09.30 uur is het ook de beurt aan de JO13 en JO17 om de strijd aan te binden met hun ouders, trainers e.a familieleden. Ook deze wedstrijden duren 25 minuten en worden gespeeld op een half veld.

Na deze speelrondes van Ouder-Kind-wedstrijden is er vanaf 11.00 uur een gezamenlijk lunchmoment op het terras voor de kantine. Hier worden patat met snacks geserveerd voor de deelnemende kinderen en ouders.

Zie onderstaand het nieuwe tijdschema:

09:30 - 11:00 ouder kind voetbal (Alle teams - JO8 - JO9 - JO10 - JO13 - JO17)
11:00 - 11:45 lunch
11:45 - 12:30 opfrissen/douchen in kleedkamer 5&6
12:30 - vertrek 2 bussen naar Rijnmond Hoogvliet Sport voor de wedstrijd: BZC/Zuiderpark 1 - Melissant 1.
(Hiervoor kan ook nog steeds aangemeld worden via [email protected]).

De reeds gedane aanmeldingen van de familiedag blijven geregistreerd.
Mochten jullie toch in de gelegenheid zijn om mee te doen, gelieve de aanmelding te richten aan: [email protected].
Mochten jullie toch niet in de gelegenheid zijn om mee te doen, maar had je al aangemeld, gelieve de afmelding te richten aan: [email protected].

Hiermee hopen we iedereen zeker te kunnen stellen van zowel ouder/kind voetbal als het bezoeken van de wedstrijd.

Ron van Neck
HJO vv Melissant