MELISSANT REIST MET TWEE BUSSEN AF NAAR HOOGVLIET

7 juni 2023 21:45

Aanstaande zaterdag 10 juni 2023 zullen vanuit Melissant twee bussen afreizen naar RHS te Hoogvliet voor de 4e/5e klasse finalewedstrijd BZC/Zuiderpark 1 - Melissant 1. De winnaar verdient een plekje in de 4e klasse in het seizoen 2023/2024.

Beide bussen vertrekken stipt om 12.30 uur vanaf de parkeerplaats van de voetbal.

Voor de goede orde staan hier een aantal zaken op een rij:

- we gaan definitief met 2 bussen;
- iedereen die zich heeft aangemeld staat op de lijst. Je ontvangt niet apart nog een bevestiging;
....en er zijn nog 28 vrije stoelen, als je nog mee wilt, meld je nog aan via [email protected].
- kom natuurlijk gekleed in de clubkleuren oranje/zwart.
- verzamelen 12.15 uur op de parkeerplaats dan zijn beide bussen er ook. Instappen begint 12.15 uur.
- de selectie en technische staf reizen ook mee met bussen, samen uit, samen thuis;
- er is een indeling gemaakt per bus, deze hangt bij de bus, kijk goed in welke bus je bent ingedeeld;
zorg voor contant geld. Betalen bij instappen. Geen geld=niet mee;
- geen alcoholische versnaperingen op de heenweg;
- het wordt warm, neem voldoende water/frisdrank mee voor onderweg;
Beide bussen vertrekken 12.30 uur stipt!!!! Te laat aanwezig=pech;
- We zijn te gast bij voetbalvereniging RHS, respecteer de regels en de normen en waarden;
- de KNVB verbiedt alcoholische dranken rondom de velden bij de nacompetitiewedstrijden. De scheidsrechters kunnen de wedstrijden stilleggen of zelfs geheel staken;
- de KNVB verbiedt vuurwerk rondom de velden bij de nacompetitiewedstrijden. De scheidsrechters kunnen de wedstrijden stilleggen of zelfs geheel staken;
- tijdstip vertrek terug is 17:30 uur (zonder verlenging) en 18:30 uur (met verlenging en penalty's);

We hopen op een mooie, gezellige dag en een mooi resultaat.
Meer informatie over de feestavond op ons eigen complex, dit ongeacht de uitslag, volgt nog!

IMG_0385.PNG