ZATERDAG 10 JUNI 2023: BZC/ZUIDERPARK 1 - MELISSANT 1

9 juni 2023 14:00

Aanstaande zaterdag 10 juni speelt Melissant 1 (5e klasse C) de promotie/degradatie 4e/5e klasse finalewedstrijd tegen BZC/Zuiderpark 1 (4e klasse E).

De ploeg onder leiding van hoofdtrainer Johan Nagtegaal (Boei) zal onder warme omstandigheden proberen via deze nacompetitie-finale een 4e klasse-ticket voor seizoen 2023/2024 te bemachtigen.

14.30 uur BZC/Zuiderpark 1 - Melissant 1 (op het terrein RHS te Hoogvliet)

De bussen vertrekken om 12.30 uur, zie eerdere berichtgeving.

Komt allen IN ORANJE !! Leden, supporters, vrijwilligers en belangstellenden, kom ons 1e elftal aanmoedigen naar een mooi resultaat. (de winnaar speelt volgend seizoen 4e klasse).

Ongeacht de uitslag zal er bij terugkomst op ons eigen complex de gelegenheid zijn om deze dag en dit seizoen gezellig onder het genot van een drankje en muziek af te sluiten (en de keuken is open). De kantine sluit om 23.00 uur.

IMG_0386.PNG