MELISSANT 1 VERLIEST VAN BZC/ZUIDERPARK 1

11 juni 2023 16:30

BZC/Zuiderpark 1 - Melissant 1 4 - 0

Melissant 1 heeft de laatste wedstrijd van het seizoen, onder toeziend oog van veel meegereisde supporters, helaas niet winnend kunnen afsluiten. In de finale wedstrijd om promotie/degradatie 4e/5e klasse werd onder zeer warme omstandigheden op het veld van RHS te Hoogvliet met 4-0 verloren van een sterker BZC/Zuiderpark 1. Hierdoor blijft Melissant 1 ook volgend seizoen nog 5e klasser.

Na afloop was de teleurstelling uiteraard groot, maar desondanks kan de selectie van vv Melissant met opgeheven hoofd en trots terugkijken op een mooi verlopen seizoen. Samen met de trouwe supporters zorgden dit nog voor een gezellige middag/avond. Alle supporters bedankt voor jullie komst en steun!!

Bij terugkomst op het eigen complex werd de technische staf bedankt door de spelers en de voorzitter. Assistent trainer Arco van Spaan heeft aangegeven na dit seizoen te stoppen met zijn taken bij de selectie. Ook werd Melissant 2 trainer Ron van Neck in het zonnetje gezet en bedankt voor bewezen diensten. Arco en Ron bedankt voor alles!! Vanuit de vereniging was er voor de spelers en technische staf een bedankje in de vorm van een bloemetje voor het afgelopen seizoen. Onder het genot van een hapje en een paar drankjes werd de dag en het seizoen alsnog gezellig afgesloten.

WTWG0312.JPG